Friday, December 17, 2010

Ya Allah .. mulot Tuhan bagi bukan utk mencarut thadap org len..

aduh ! sakit giloe ati aku nga budop klaz 2g1..
adehh. nama binatang itu adlah *muhammad hakimi
4 more information , he's the boyfriend of my best friend, aida !!
ouh shit that guy !! benci nyoh la dio !! eee ! tobax erh =.=
bakpo la buleyh jd gini ? aku x wak gegapo powm hok wak dio skit aty
tetibo dio gela aku pukimak? adoii ... pukimak means : punggung mak babi
Ya Allah astaghfirullahalazim.. ad jugak deh jenis mnusia gini ?
Tuhan aku redho gapo hok Mu wie kapku . Aku redho Tuhan
he3. (sedang bertaubat) -.-
yg buat aku gelabah skunk , kimi tu ahli koperator jugak lah ! sakit nyo atiiii
gano la aku nok tgk muko yo stiap kali tugas @ koop / ad ape2 meeting..
haihh. naik gila dahs :(
Ya Allah , mnx2 dia cpat2 mntak maaf katku. bukak la pintu hati dy ya Allah :(
tolonggg la bukak pintu hati dia. amin :D
tp kan , mujo la aida putus an dy ai ni. lega. skurang2 nye saen aku x la saen an setan kan ?
the last thing aku nak cakap : eyh ! arini ad sikit je ase *happy cz beruk makyeh sent msj tanye kaba
p aku tau dy jenis *bodoh kan. tak pe lah kan ? skali skala . haha
otak bodoh -.-
later i update yeap . mish u
bye <3

No comments:

Post a Comment